Ännu en sen dag!

Imorse kom arons farfar på besök, hade planerat in skoter åkning för honom och Patrik :) han blev lite sugen på att köpa sig en egen 😉 hehe 
Han stannade kvar på lite lunch med. Aron hade jätte roligt med farfar, Aron fick en ny leksak med som han verkligen älskar, sitter som klister på honom 👍 

Sen vid ett tiden åkte Jag med Alexandra till Uppsala. Var barnvakt medan hon var på en intervju 👍 och jag har gjort något jag hoppas jag slipper göra en gång till! Fick min mens när jag satt i bilen, den ska egentligen inte komma förens om 10 dagar, så Jag hade inge skydd, och ingen möjlighet att ta med alla tre ungar på promenad till affär, så jag fick låna en blöja av Aron och ha som binda 😂 så otroligt sjukt obekvämt, och jag tycker synd om barn som får gå runt med blöja nu! Så jag vill pott träna Aron 👍 dock är de en helt annan grej på barn, de är deras storlek så sitter på ett helt annat vis, men nä de var inge skönt alls! Men man tager vad man haver 👍😂

Var in på Systembolaget för att köpa vin och något annat som jag ska ha i fredags middagen, fick be om hjälp för att hitta de jag skulle ha, och jag kände mig otroligt okunnig gällande alkohol, bra på ett sätt men var pinsamt, för jag skulle ha lite "finare" och visste inte ens hur man uttalade eller om de va vin, sprit osv 😂👍 

Lagade även middag för tredje dagen irad, börjar bli mäster kock 😝 somnade även på soffan som börjar bli en dålig vana 😁

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0