Äntligen !!

Detta är första natten på 8 nätter som jag fått sova hela natten 😍 Aron vaknade precis när vi la oss men gav nappen så somnade han igen. Och jag fick även vakna upp av mig själv nu på morgonen. Helt underbart! Detta har jag längtar efter 👍 
Igår kom Denise hit, jag tog årets första cykeltur för att hämta henne vid station, inte de lättaste att cykla på visse ställen 👎
Mattias kom över och passade Aron medan så slapp jag släpa ut honom med 👍 tusen tack för det! :) 
Jag ska ringa vårdcentralen snart för att se om jag behöver träffa en läkare pga halsen 👎👎 
Kommer lägga ut lite bilder och skriva lite kort vad som hänt senaste dagarna, har inte haft orken eller möjligheten till att blogga nu när Aron varit vaken hela nätter. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0