Dagen börja bra...

Vaknade när klockan ringde, tog med mig Aron ner, var lite halv trötta båda två så Aron fick välling till frukost. Skulle ge honom flaskan, sen vaknade jag, igen! Aron stod med sin stol och bankade i golvet. Jag hade somnat om och vaknade vid 8. Och skolan börjar 8:30!! 
Missade skolan helt idag för gick till 10. Och var på förskolan efter nio. Hatar att missa engelskan! 

Jag och Patrik tog en skoter tur innan vi hämtade Aron, vi lyckades köra fast med 👍 mest beror de på mig för jag höll på att glida av och skulle hoppa upp, sen körde vi fast helt plötsligt och båda ramlade av. Tog ett tag innan vi kom loss, svärmor fick komma med snöskyffel och vi försöka skotta loss oss! De gick till slut, kom lite sent till förskolan men de va ingen fara som tur va :) sen fick Aron åka skoter hem från förskolan. Var väldigt populärt hos honom och även alla barnen på förskolan hängde i fönstret när vi åkte därifrån 👍😂 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0