Evolutionsmuseet!

Igår åkte jag, Aron och Emelie till Uppsala och mötte upp Ronja, Emelie åkte till skolan nästan direkt när vi kom till Uppsala, och Ronja följde med mig och Aron till sjukhuset. Fick äntligen ta av mig långtids-EKG 👍 
Efter gick vi till evolutionsmuseet. Aron tyckte det var super roligt att se alla uppstoppade djur, han var inte så jätte intresserad av skeletten, mycket för han inte har en aning om vad det är. Men de var en rolig dag. Ronja behövde verkligen gå på museum, hon visste inte att hyenor var verkliga djur, hon trodde att dom endast fanns på filmer 👍😂 
Fanns en del andra djur hon inte heller visste om att dom fanns i verkligheten! 
På kvällen duschade jag och de var otroligt skönt! Dock sved det rejält när tvålen kom in i skrubbsåren jag fått efter som skrubbade där EKG lapparna skulle sitta 😢 
Sen valde jag att kolla på film med min älskade istället för att blogga. Därför kommer detta en dag efter, börjar bli en dålig vana med detta 😉 

Lite bilder från museet 👍 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0