Fotografier

Denise åkte hem igår ikväll, blev mycket fotografier när hon va här 👍 både inomhus och utomhus. Hon älskar att fotografera, och jag älskar att vara med på bild. Bästa kombon 👍 Aron älskar också att vara med på bild, så han var med på nästintill alla foton 😍 

Jag gick i skolan på EM, när jag slutade kom Patrik, Aron och Denise och hämtade mig så var vi till Apoteket och handlade in lite nödvändigt 👍 
Hela EM och kvällen spelade vi Xbox tills Denise åkte hem, sen slappade jag och Patrik i soffan fram walking dead 👍 

Idag är farfar på besök, just nu är pojkarna ute och jag ligger i sängen med smärta i huvudet, halsen och kroppen :( pluggade en stund nyligen, ska ta mig an lite uppgifter snart när jag vilat en stund 👍 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0