Fredag

Patrik skulle egentligen vara ledig men var tvungen att åka på någon jobb grej. Men han kom hem skaplig tid, runt 16 tiden. Mamma min kom och hämtade Aron vid 15 tiden, hon är barnvakt till honom så jag och Patrik kan spendera våran årsdag med varandra, vi var hemma hela tiden. Jag gjorde en räksoppa av per Mobergs recept. Var lite halv svår, men det blev bra till slut 👍 sen kolla vi på serier och åt lite gott. Blev tidig säng gång då båda bar väldigt trötta, och så tog vi en skön sovmorgon, eller jag vaknade innan åtta och Patrik sov på, men var skönt att bara ligga o sängen och vila 😃 
Sen lyckade vi till med frukost i vardagsrummet och kollade på rally. Nu ligger jag i sängen med värme filt och väntar på att Lill prinsen ska komma hem! Saknar honom massor♥️ 
Han åkte med mormor, Mio, Charlie och Fredde till Lill-Skansen. Men dom kommer hem snart 😊 


Jag försöker också skriva en dikt på engelska, har de som läxa under sportlovet. Och de går sisådär 😔 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0