Mag- och tarm organen..

Idag var Jag till läkaren och undersöktes för mag besvären. Kommer äntligen igen att komma igång med en riktigt utredning, kommer vara tufft och obekvämt. Men de kommer vara så värt de i slutändan 👍 började redan idag med att lämna massvis med blod. 👍👍 
Får se om hur länge Jag får svar och hur lång tid och hur många undersökningar som måste göras innan jag får svar, har gått 10 år snart så hoppas verkligen detta år blir de sista utan att veta vad som är fel! 
Väntar även på svar om långtids EKG jag gjorde för någon vecka sen. 

Aron var hemma från förskolan idag och kommer vara hemma resten av veckan, han var hemma idag för att han åkt på ögon inflammation. Jag hoppas det snart går över, för de är inte alls kul att se honom tycka de är så jobbigt, och han säger väldigt ofta att han är rädd 😢 

Ville vara lika pappa när han rakade sig. Ska börjas i tid 😍😍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0