Måndag och ingen ork!

De känns otroligt mycket i hela kroppen idag! Förra veckan var mycket fart och fläng. Spenderade mycket tid utomhus, och mina ben och armar är super känsliga mot kyla, så här ligger jag med mys kläder på, under värme filt på högsta grad plus täcke. Och känner smärta så Jag skulle kunna gråta. Just nu längtar jag extra mycket till värmen, Turkiet och sommaren! 
Men vill inte att snön ska försvinna dock! För Jag älskar snön. Men inte min kropp! 
Pratar med Denise med på FaceTime, och jag har försökt att studera men kan inte konsentrera mig pga smärtan i benen :( blir ett varmt bad ikväll 👍 
Dessutom ska jag laga middag ikväll! Korvstroganoff, och jag har aldrig i hela mitt liv gjort de förr 😂 



Kommentarer
Postat av: denise

<3

2015-02-09 @ 14:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0