Över 25000

Jag skulle precis skriva ut lite bilder på Aron som mindre, och hårddisken slutade fungera! Skulle genom söka den för att hitta vad som vad fel, men den började hoppa och glappa och varg allmänt mongo! När jag genomsökte hitta den ett fel, men den glappar så den kan inte återgärda det! Så jag har över 25000 bilder som är på väg att försvinna för gott. Känner hur min underbara tur är på min sida 👍 har gråtit floder, för alla bilder på arons uppväxt är där. Alla förlossning bilder. Och nej, vi har inge backup, för hårddisken var våran backup, för hade alla bilder på gamla datorn men sen var den på väg att krascha så alla bilder försvann på datorn. Jag känner panik! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0