Praktiskt lektion.

Idag hade Jag praktiskt lektion i vård och omsorg, fick ta ven prover och lära oss om trakk, stomi påsar och mycket mera. Det var riktigt kul, en del kunde jag sen gymnasie men blev en del nytt med 👍👏 
De ända tråkiga var att vi inte fick ta prover på varandra, fick bara ta på lossas armen 😔 
Sen kom lilla syster till stan så käkade vi och åkte hem till tobo. Hämtade Aron på en gång för de blev sån där konstig tid igen, att man hade hunnit hem och vända typ. Jag och Emelie har pluggat och Aron tittat på film. 
Nu sover Aron sen en stund tillbaka, jag och Emelie har lagt undan studierna, dricker smoothie och ska skära upp kärleks mums och sen kolla film 👍 

Emelie frös så hon lånade min scarf och lekte kärring 😂

Fick hjälp med tvätten också. Duktiga hemmafruar 😉😂 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0