Sena kvällar börjar bli en dålig vana!

Blev sent igår med 😁 var till sjukhuset på morgonen, tog ca 20 min där, sen åkte jag till Tierp för att hämta ut en bok till mina studier 👍 sen hem och åt lunch sen hämtade jag Aron på förskolan. Pluggade en liten stund tills Fredrik, Mio och Charlie kom så åkte vi och handlade mat och sen Käkade vi hemma 👍 
Senare kom Alex förbi en snabbis för att åka hem med Fredde och ungarna. 
Hon hjälpte mig snabbt att byta bh till sport bh. Bra mycket skönare att sova i 👍 
Aron somnade direkt när jag lag honom, och jag plockade lite och sen gick och la mig 👍 
De var otroligt svårt och jobbigt att dova med EKG. Bökade och var i vägen så vaknade miljoner gånger ungefär. Dosan var inte så skön när den hamnade under. Och så mycket jag rör mig i sömnen 😂 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0