Sena kvällar!

Gud vad dålig jag är på att blogga rätt dag! Blivit sena kvällar så blir alltid morgonen efter 😂 
Men igår, söndag alltså var jag och Aron på kalasfirande för Matilda! 😃 
Blev där väldigt länge, vi var hemma efter fem. Jag gav Aron mat medan jag plockade undan och tog fram ute kläder, för jag ville skotta innan Patrik kom hem så vi skulle få lite tid tillsammans 😊 
Hade världens plog vall som skulle tagit säkert en timme att skotta, men snälla grannen kom förbi med snöslunga och tog den åt mig 😍😍 hur skönt som helst! Så gick ganska fort att skotta gården! 👍 
Sen kollade Jag och Patrik på en film, super bra men jag somnade som vanligt mot slutet, ska kolla de jag missade idag tänkte ja 😊 

Aron var super söt med sin fluga! 😍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0