Summering.

I fredags var de skoteråkning och korv Grillning i Tobo. Jag och Aron gick dit med Maria och Idun :) var super mysigt! 



Vi skulle egentligen följa med Maria och Idun i lördags på äventyr, men min kropp la av helt, rösten, feber och massor av värk. Och var sjukt trött så jag och Aron sov och låg i soffan hela lördagen typ. 

På söndagen kom Fredde förbi med pojkarna och hämtade upp oss, så åkte vi till hans pappa, var ganska skönt för Aron lekte på med kusinerna och jag fick vila 👍 



Och måndag förmiddag målade jag och Aron med vatten färg, de var en riktigt höjdare för Aron, ( och mig) hehe. 
Sen kom Denise vid tolv, och vi åt sushi och mot EM så fotograferade vi 👍😍





Bilden på Aron och gitarren är dålig kvalité på för jag tog kort med mobilen på datorn 👎 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0