Värme

Jag lagade en suverän korvatroganoff idag 👍 blev otroligt nöjd faktiskt 😃 
Sedan fixade jag naglarna, tog sin lilla tid. Lite halv dåliga bilder dock ! 



Avslutar dagen med ett glas 🙈🙈🙊 och ett varmt bad. Använde någon ansikt kräm med som tar bort de torra och mjukar upp huden. Något jag verkligen behöver. Det är ungefär som en ansikte mask, men den tvättar ansiktet samtidigt och inte alls lika kletigt 😊 däremot luktade den inte super gott. 😞 
Ska Kolla på PLL och äta värmda majskorn och smör ! 😍 sen sova ! 
Ska släpa mig till skolan imorgon. Enda sen denna person kom fram till mig har det blivit jätte jobbigt att ta sig till skolan. Men nu sätter jag ner foten. Dom ska inte få förstöra för mig en gång till!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0