Verksamhetsmöte

Igår var jag på föräldrar möte, som nu mera heter verksamhetsmöte 👍 
Var riktigt bra, fick även kontakt med flera föräldrar, super kul tycker jag! 😃 
Arons mormor passade honom medan jag var på mötet, Patrik jobbade, och han skulle egentligen vara ledig idag, men var tvungen att följa med på någon utbildning eller nått sånt, så han kommer hem sent 😢 men vi får lite tid på kvällen att ses, idag är vår årsdag, så jag ska skämma bort min andra hälft med massor av go saker, jag står för matlagning idag igen 👏 
Fick ett paket av min älskade 😍😍 
Handväskan ser mindre ut på bilden än var den är! Blev lite tokiga bilder och jag höll jätte konstigt 😂 

Är på väg till skolan nu och sen ska jag göra lite jobb ärenden innan jag åker hem och pluggar innan jag hämtar hem Lill prinsen ♥️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0