2014!

Detta år har varit fantastiskt ! Jag har tillsammans med mina killar, Patrik och Aron, gjort många äventyr! 
Jag har stött på hinder längs vägen men hela tiden har jag tagit mig förbi dom! 
Jag har träffat nya människor och provat på nya saker! 

Jag började jobba i början av året som vikare på förskolor och det har gått fantastiskt och varit super roligt. 
Sen började jag studera i somras. Och har nu gjort klart 5 kurser 👍 

Jag har också fått varit med om något fint! Jag har följt Arons härliga utveckling! För varje dag märker jag hur han lär sig nya saker! 

Och jag avslutade 2014 med mina pojkar som jag älskar mest! Vi bokade även en resa, som vi ska göra 2015! Och jag började 2015 med mina pojkar. 

2014 kunde inte bli bättre! 
Och jag längtar efter 2015 och se vad det har att erbjuda 👍💃



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0