Dagens plåga!

Är fortfarande sjuk, feber, hosta och snuva. Skulle ha jobbat idag men kroppen sa ifrån. Är jag inte bättre imorgon får jag nog ringa vårdcentralen. Men jag hoppas att de är bättre! Har inte tid med detta... 
Min dag har spenderats med plugg! 
Har mått illa under hela dagen, tror de beror på att jag äter så dåligt nu när jag är sjuk, men har fått i mig både frukost och lunch idag iallafall. 👍 

Imorse åkte Aron pulka till förskolan, vi var ju tvugna att inviga den! 😄 hade däremot många diskussioner långa vägen, när Aron helt plötsligt bestämmer sig för att inte vilja åka längre så slänger han sig ur pulkan i farten istället för att säga till mig att stanna. Och jag gick stolt för Aron har inte kommit in i den perioden när man äter snö, trodde jag! Jag vänder mig om för samtidigt som jag tänkte på de, och jo där sitter han i pulkan och smaskar snö 😢 så ja vi hade några diskussioner. Men han trivdes med nya pulkan. Jag med! 😃 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0