Fjärde passet!

Nu har jag gjort mitt fjärde pass och klarade hela idag med, såklart 👊😉 
Bestämde igår att från och med igår, så blir det inge mera läsk drickande i vardagar! Ensast fredagar och lördagar får jag dricka läsk fast bara med måtta! Alltså inte överdrivet bara för att det är helg. Jag kör fredag och lördag för det är då vi brukar ha familje mys, valde därför bort söndag. 
Jag hoppas att min kropp kommer må bättre och även psyket 👍👏 
Funderar också på att sluta med godis, och endast få äta popcorn och chips på fredag och lördag. Men bara en dag i veckan. Antingen eller dessa två dagar! 
Tips mottages gärna på saker man kan byta ut läsk och godis med 👍😃 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0