Förlåt...

Jag hann inte med att skriva något igår. Jag sov ju hos min syster fredag till lördag, eller ja sov och sov, hade ju super ont så gick inte att sova :( plus massa annat ljud runt omkring som höll mig vaken! (Råttor,flugor och blåsten mot fönstret) 
På morgonen däremot när jag ledsnade på att ligga i sängen, så försökte jag väcka de andra i huset, men dom bara sov så jag gick och byggde lego 👍👏 
När dom väl vaknade åt vi frukost och runt ett åkte jag hem. 
Vid två tiden kom min bästa vän Malin med pojkvännen Erik och Malins mamma och mormor. Var super kul att träffa dom allihopa. Malin och Erik träffar jag kan 2-3 ggr per år :( 
Och vid tre tiden kom Arons kompis Idun, vi var barnvakt till henne en stund igår. Och under hela kvällen lekte Aron och Idun att dom var läkare och jag var patienten 😀 dock blev jag aldrig frisk! 😂 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0