Gott nytt år!

Nu ligger jag i gäst sängen i Arons rum, han är rädd för smällarna och kan inte somna, och vågar inte vara själv även fast de är tyst :( 
Men vi har haft en toppen dag/kväll tillsammans med grannarna 👍 
Har provat på nya maträtter, det var hur gott som helst! 😍 
Vi spelade ett sällskaps spel också, som till en början var super svårt att hänga med i då det stod på engelska och blev då svårt att förstå, även fast man inte behövde förstå exakt allt, så var de svårt, men sen när man kom in i det så gick det bra :) 
Nu ska jag faktiskt sova, för imorgon är det full rulle igen! 
Min nyårs outfit ! 😍

En bild på efterrätten! 
Tycärr blev de inte många bilder från kvällen, jag har blivit otroligt dålig på att ta kort :( 

Kommentarer
Postat av: Maria

Vi hade verkligen en trevlig kväll!!

2015-01-05 @ 21:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0