Heldag i Uppsala

Hejsan. Nu sitter jag hemma i soffan, mys klädd under filten 👍 vid tolv tiden åkte jag, Aron och mamma tåget till Uppsala. Men innan så körde Patrik mig och Aron till affären i örbyhus så att jag kunde ladda mitt busskort, tog evigheter för var något fel på kassan, så fick gå till mat kön istället. Men väl på tåget så gick allt annat bra, åkte till Årsta först, där var jag på intervju för långtid vik, tror de gick bra, men hon hade flera intervjuer inbokade så när dom var klara hör dom av sig sen. Håller tummarna ✊ 
Sen åkte vi till min moster för hon fyller 50 idag. Så härligt att träffa släkten. Måste bli bättre på att åka och hälsa på dom 😀 
Var super mysigt och Aron stormtrivdes 😊 

Nu ska vi kolla på film innan läggdags, kommer ingen bild för skriver på paddan och har inga bilder på den ännu 😞 
Ha en fortsatt bra kväll. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0