Ingen sömn !

När jag la undan telefon och Precis började Komma till ro så började Jag fundera. Funderade alldeles för mycket. För jag blev så arg och frustrerad, så jag kunde inte sova. Har inte sovit något alls typ på grund av andras bekymmer som nu har blivit mina med! Jag är fortfarande så arg!! 
Och jag ska åka till skolan idag, känner verkligen inte för det. Vill bädda ner mig under täcket och bara ligga här och hoppas på att alla bekymmer flyger iväg! Vill lämna omvärlden för en dag och vara i mitt eget paradis ! 
Men man kan inte lämna verkligheten. 
Tur att jag har Aron hos mig som gör att jag mår bra! Utan honom denna morgonen hade jag spenderar dagen i sängen. Aldrig kliva ur den ! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0