Jobbig dag!

Började dagen med att försova mig! Så Patrik fick köra mig och Aron först till förskolan så Jag kunde lämna Aron och sen lämnade han mig på stationen så jag kunde åka till skolan! 
Andra engelska lektionen och det gick super bra! Dom är två första har varit lätta, mest lära känna klassen och börja att prata engelska. Nästa vecka börjar de svårare, men det kommer gå bra :) 
Mot slutet av lektionen ringde min mor, hon hade halkat och slagit huvudet ordentligt, så hon behövde någon som höll koll på henne då pch då, så jag fick ringde lite titt som tätt, tills vi sen åkte till henne för att hjälpa henne att köra lilla gubben ( mammas hund) hem till knoppen och Fia, dom ska ta hand om hunden nu, för mamma kan inte de själv för tillfället. 

Sen när vi kom hem så gjorde vi iordning våffel och pannkakas smet. Provade nya våffeljärnet och plättjärnet. Men eftersom de är äggfri smet, så brändes plättarna hela tiden så blev pannkakor. 
På kvällen har vi tittar på dum dummare 2, och nu så ska vi sova 👍 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0