Mörker!

När Aron var nyfödd så sov han tillsammans med mig och Patrik. Det var bekvämast för alla. Men sen när jag slutade amma och opererade tån, så började Aron sova i sin egen säng. Det gick super bra. Och han har sen han var 2 månader sovit i egen säng i sitt egna rum. I börjar hade vi ingen lampa i Arons rum. Så när han vaknade på natten var de förstås super svårt att ta sig fram för det var mörkt. Och man vill ju inte liksom tända tak lampan.  Så vi skaffade en liten bordslampa att ha tänd för att se något när Aron vaknar. Vilket Jag ångrar jätte mycket nu! 
För i morse när Aron vaknade hade lampan gått sönder. Och han hade världens panik och grät massor. Han satt i sängen såg förstörd ut när jag tände tak lampan. Det är inte kul att våran prins är rädd för mörkret! :( 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0