Överkörd potatis.

Idag känner jag mig som dag 1. Jag sov till 12 ungefär. Och ville inte alls vakna när Patrik och Aron väckte mig! 
Jag hoppas jag är bättre imorgon! Ska till Tierp på introduktion för jobb i Tierp. Måste också fixa pass till Aron. 

Har inte gjort Mycket alls idag. Var ut en snabbis med Aron medan Patrik fixade med bilarna, men blev helt slut körd så vi gick in nästan på en gång. 
Jag skulle ha gjort massor idag men har istället inte gjort ett dugg 👎

Har inte heller orkat tränat på tre dagar, tänkte försöka lite ikväll, men se hur det går. Vill inte ha världens uppehåll när jag äntligen kommit igång igen! 

Nu ska jag hjälpa Patrik med maten! 👏

Älskar den här bilen 😍😍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0