Säng häng!

Ligger i sängen nu och värmer mig. Väntar på att Patrik ska komma hem från ett möte! Tar evigheter 😢 
Tänkte poppa lite popcorn och se en film om det inte blir försent. Kramas lite i soffan 👍 för det behöver jag just nu! 

Idag har varit en seg dag. Vi har till största delen spenderat dagen i soffan med film. Blir så när man inte har så mycket ledig tid. 
Jag ramlade idag igen. Och inomhus igen. Klarat mig ifrån att ramla utomhus iallafall. Slog mig inte lika mycket som förra helgen. Men gjorde ont. Höger armbåge och magen tog mesta smällen. Blev lite illamående för det blev sånt tryck på magen 😞 otur i hälsa med tur i familj och kärlek! 👪




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0