Ska jag vara ärlig?

Okej, jag ska vara ärlig! De blev inte så mycket plocka och städa hemma idag. 
Idag var Patriks sista semester dag, och vi har slappat en del i soffan och kollat på filmer tillsammans. De har varit bra tycker Jag ! Aron tyckte om att vi tre tog tid för varandra bara. Så fort jag eller Patrik gick iväg så ropade Aron att vi skulle komma tillbaka. 😍 
Däremot så när Patrik skulle laga mat, så ramlade Aron och slog huvudet 😞 
De var inte så omtyckt för någon av oss. Och som plåster på såret fick Aron en glass som efterrätt. 👍 
Nu ska Jag försöka sova! Min mage är alldeles uppblåst, och jag drack massor av buljong vatten nyligen så kommer vakna tusen gånger kissnödig inatt! 😒








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0