Snö kaos!

Sådär, nu ligger jag hemma hos syster i Charlies gäst säng och väntar på att Aron ska somna, jag och Aron följde med hem hit, var hemskt att åka hit, vägen var inte plogad så man var tvungen att åka i andras spår, plus att vissa idioter kör som dårar trots detta väder! Men vi klarade oss hem 👍 
Så fort Aron somnar ska Jag och Alex ta något att äta, sen blir de nog lego bygge 😍 haha de ända man gör här typ 😛 

Självklart så gjorde jag illa mig idag, skulle hämta en grej i klädkammaren, och snubblade och ramlade över allt, och de är överfullt i våran klädkammare med leksaker och kartonger osv. Stukade foten rejält, skrapade upp ovansidan på foten, sträckte häl senan och har blåmärken ända upp till knäna, men än tar de inte slut, skrapade armen också och gör lite ont i handleden när jag bär tunga saker eller rör fingrarna för mycket 😢 
De var min träning de!!! Hoppas att de mesta gått över imorgon! 
Armen var inte så jätte farlig, men de gör ont! Foten ser man väldigt dåligt på. 
Foten nu däremot gör väldigt mycket ont och är super kall! 

Innan jag ramlade så provade Jag göra denna fläta på Alex 👍 nöjd för att vara första gången 😃




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0