Solen skiner!

Jag har idag lämnat Aron på förskolan. Försökte gå lite fortare än vanligt för att värma upp kroppen lite innan jag skulle träna hemma! Var lite svårt att röra sig dock för hade täckbyxor och stor jacka 😛 något väldigt bra men vägen till Arons förskola är att de är mycket backar ! Och att dra vagnen gör lite motstånd. Perfekta uppvärmingen inför nästa uppvärmning 😉 hehe
Blev Dock en kort träning, och de kommer de vara de första gångerna, har inte tränat sen jag blev dålig, och min yrsel kommer lätt därav en mjuk start! 
Jag ska skriva upp ett tränings program som jag ska gå efter i 30 dagar. Men först ska Jag skala ca 1kg räker och sen hoppa in i duschen 👍 

Tränings outfiten idag 👍 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0