Sov dags

Nu är de sov dags. Äntligen i säng tidigt !! Aldeless för dålig på att komma i säng i tid... Hur som, Patrik körde mig till örbyhus så jag kunde köpa lite chips, mitt beroende 😞 ska försöka sluta efter denna vecka ! Ska också börja träna, skulle börja idag men har skrivit tränings schema så börjar imorgon 👍 
Vi var också förbi kyrkogården och tände ljus för mormor Berit, farmor och Simon. ♥️ 
Aron tycker om att gå och tända ljus där, han blir alltid så glad och vill hjälpa till. Egentligen förstår han ju inte anledningen till varför vi är där, men de känns bra att se någon glad när man är där. Det gör det lättare på något vis att gå dit för mig. 

Nu byter Jag samtalsämne, känns lite fel, men nu ska jag ge Patrik massage. Och tigga åt mig lite själv :) 
Och jag hoppas att jag får sova bättre denna natt, jag är super mega trött ! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0