Stress!

Hade jag fått göra ett stress Test hade Jag klarat det galant! För så mycket stress där är runt mig hela tiden!. 
Idag vart det halv spring till förskolan och tåget för att hinna i tid till skolan. Och i tid kom jag 👍 gick riktigt bra på engelskan idag, dock kollade vi på en riktigt snuskig och äcklig film, handlade om en man som bara skulle äta mc Donalds mat i 30 dagar för att se hur kroppen reagerade. Lärorik men äcklig! 
Sen bjöd Matilda mig på lunch, idag igen 😉 snälla vännen Jag har ♥️ 
Stötte även på saknade Sara på fiket, länge sen man såg henne. 😔 
Vi ska styra ihop en lunch med Matilda, Sara och Kristina någon dag snart framöver 👍 ska bli riktigt kul! 
Jag hämtade Aron lite tidigare idag på förskolan, han och jag lekte lite med bilar först, sen väntade vi på att pappa Patrik skulle komma hem med mat 😉 men han skulle först köra min mamma till sjukhuset. 
Nu väntar jag på att få höra hur det går för mamma samtidigt som jag samlar krafter efter träningen och ska plugga lite. 😊 


Jag har även blivit till frågad att vara brudtärna! Blev så himla glad och rörd när jag fick frågan! All lycka till detta gulliga par ♥️ kommer senare berätta vilka när det kommit ut 👍 men ville bara berätta att jag fått äran till att vara brudtärna till dessa underbara människor! 😍😍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0