Tisdag.

Det var snö ute och Aron ville verkligen åka pulka till förskolan på morgonen. Eller ja runt elva tiden. Hur som helst, klart han ska få åka pulka! Men innan vi gick så knackade vi på hos grannen för att kolla om dom ville gå till förskolan med oss. Och det ville dom, så Idun och Aron åkte pulka till förskolan. 
Jag kom knappt till nästa gata och var tok slut. Pallade verkligen inte dra Aron i hans pulka!! Han har en barnpulka, och den är byggd för att bromsa hela tiden så det inte går för fort i backar, den är omöjlig att dra ute på promenad, och absolut med feber och inte ork. Men snälla Mattias tog Aron och hans pulka så drog jag Idun, trodde hela tiden hon hoppat av för de var inget motstånd ! 😱 

Sen när vi lämnat ungarna så skulle jag med tåget, och Mattias var så snäll och gjorde sällskap till station :) 
Och Matilda åkte samma tåg som mig, så hon följde med när jag köpte en engelska bok och följde med mig till tandis. Gick bra hos tandläkaren, skulle kolla om betskenan var bra och kollade också om jag hade några hål som behövdes lagas. Och jag är så duktig så jag hade inga hål 👊 
Sen var de skola, och såklart kom febern på väg till skolan, men jag gjorde ett försök att vara med, fick också en alvedon av läraren. 
Åkte sen till Uppsala med Alex för jag behövde köpa en ny bra promenad pulka till Aron och kolla mina nya skor som några trådar släppt på, men tyvärr hann vi inte till Gottsunda. Men vi köpte En pulka iallafall 👍 
Kan hända att jag också köpte ett 3D hjärta 😳 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0