Tok decka!

Skriver fortsättning på gårdagen nu! 
Efter jag slutat mitt jobb pass så stressade jag till tåget, i hopp med att hinna med tåget som gick nio över. Men sådan tur hade inte Jag. Kom inte ens en minut försent men missade ändå. Så fick vänta en halvtimme bara som tur va. Jag kom fram till arons förskola halv sex. Och det var en glad Aron jag mötte där, som satt och spelade på deras padda. Men en mindre glad Aron när jag skulle ta ifrån den och klä på honom. Ju mer han grät ju tröttare blev han, så sprang han iväg, och kommer tillbaka och gråter ännu mera och säger ont. Då har han klämt fingrarna i dörren som han skulle stänga för att gömma sig från mig. Så jag fick med mig en trött, arg och ledsen Aron. Som absolut inte ville gå hela vägen hem själv. Så de var bara att bära honom. Så jag gick hem med två väskor, en Aron med massor av kläder, och jag själv hade massor av kläder :( men vi kom hem iallafall. Åt direkt när vi var hemma, sen somnade Aron direkt, och sen somnade jag direkt efter honom! 

Juste, vi åt pannkakor med grädde och sylt till middag. Och under middagen så blev Jag kissnödig och sprang iväg, var borta kanske 2 min, när jag kommer tillbaka så har Aron tagit grädd skålen och ätit upp nästan all grädde. Den grädde som fanns kvar var de han lagt upp på tallriken 😂😂

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0