Uppsala

Vi kom till Uppsala lite för tidigt. Alexandra skulle på Intervju, vi gick in till företaget hon skulle till. För jag tänkte plugga medan vi väntade, men som tur var fick hon komma in tidigare, jag pluggade medan hon var där inne, jag kände att jag måste oftare åka iväg och plugga. För jag kunde släppa allt runtomkring och bara koncentrera mig på uppgifterna! Super bra! 
När Alexandra var klar så åkte vi till city sallad 😍 jag njöt som bara den av maten. Dom hade gjort om menyerna med. Super kul ! 

Sen åkte vi till Tierp, jag handlade lite och gick förbi biblioteket där, det gick inte som jag hoppades! Jag måste få tag på två böcker nu :( och än så länge ser det ut som att jag blir utan studie bidrag, för CSN har fått fel uppgifter så jag har ingen rätt till studie bidrag enligt deras uppgifter. Så får se om mina studier kommer fortsätta eller om jag börjar jobba tills det löst sig. För nu sitter jag helt utan pengar! 😞 

Aron och jag har haft mys kväll, och nu ligger han och sover. Jag ska försöka få i mig något i magen, jag tror det var ägg i såsen som var till salladen, glömde kolla upp det, och när jag kom på det var det försent. Jag fick super ont i magen påvägen hem och har inte mått bra alls. Samma smärta som jag får när jag äter något med ägg och kyckling 😢
Ska försöka träna, se hur mycket jag orkar med magen. Men ska ge det ett försök iallafall sen sova! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0